Pàgines

dissabte, 16 de juliol del 2011

Paciència

Com va? Segueixo viu, tranquils.

Els nous episodis encara trigaran a arribar. Penseu que ara mateix estan per la saga d'Skypiea i el ritme baixarà durant l'estiu, ja que només s'emeten 2 episodis setmanals. Al setembre, però, amb la nova temporada, probablement es recuperarà el ritme d'un episodi cada dia de dilluns a divendres. Evidentment no està confirmat al 100%, però probablement els nous episodis s'emetran quan arribin al 405 en l'actual reposició.

Jo sóc el primer que vol veure els nous episodis en català ja, però s'ha de ser pacient i ser conscient que hi ha molta gent que s'està enganxant ara a One Piece i que ho veu per primer cop.

El que sí us puc confirmar, es que TV3 té els drets (o els tindrà d' aquí a poc temps), de les pel·lícules de One Piece, i molt probablement es començarà doblant i emetent primer la última (i millor) peli, Strong World. I això podria succeïr abans que els nous episodis arribin.

Canviant de tema, la meva intenció era pujar tots els episodis de One Piece, però per falta de temps (i també de ganes, per què enganyar-nos), no ho faré. Tot i així no és difícil trobar els episodis. Aneu a Animelliure, que els tindreu per descarregar amb molt bona qualitat.

Salutacions cordials

16 comentaris:

  1. Si es pot dir, a series.ly hi ha tots els capítols de One Piece en català, algú els ha pujat tots. En ser una beta privada, només s'hi pot accedir mitjançant una invitació, i malauradament a mi ja no me'n queden. Si voleu formar part de series.ly, podeu entrar ràpidament a http://frikilogia.com/2011/04/100-invitaciones-para-series-ly/ on estan repartint invitacions, entre les quals hi ha la meva.

    Tot i així, haig de dir que m'encanta aquest blog i el tinc a la barra de marcadors del Google Chrome perquè està realment molt bé.
    Enhorabona!

    ResponElimina
  2. jo ja he vist fins al capitol 500, pero clar, amb V.O. i substitols en español! que es la gran putada!! pero bueno es que no em podia aguantar! xD espero que els doblin al catala lo mes aviat possible.

    Felicitats pel BLOG!

    ResponElimina
  3. bonas llabors dieu q one piece torna a casa? es a dir a tv3? esq mencanten i pensaba q nomes el donaban fins 290 amb catala per aixo o veia amb substituls.

    pro estaran per aquet any?

    perdoneu les faltes

    ResponElimina
  4. Macabo de fer membre d'aquest blog perque esta molt be, tinc 14 anys i veig one piece des de que tenia 5 o 6 anys crec (des de que ho van començar a posar al k3)i vaig deixarº de veureu a enies lobby perque no els tenien traduits. Quan l'any passat els van començar a posar, no els vaig poguer veure per motius extranys... pero fa poc els vaig continuar veient i encara vaig per el capitol 358 (molt atresar...). Gracies a aquesta web podre continua veient la meva serie preferida.
    GRACIES!!!!!

    ResponElimina
  5. espero que torni aviat en luffy a CATALUNYA!

    ResponElimina
  6. Jo tinc tots el capitols en catala de one piece fins al 405 els podeu descarregar a animalliure amb molt bona qualitat, ocupen bastant perq tenen l'idioma en japones y catala.

    ResponElimina
  7. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  8. Hola Sergi i seguidors d'aquesta pagina,
    Tinc 14 anys, i estic escribint la segona part de One Piece, es a dir.
    Tothom sap o s'imagina que despres de bastant de temps, Luffy conseguira ser el rei dels pirates, igual que els altres aconseguiran el seu somni... Doncs a mi, sem va acodir un mini llibre:

    Després de que Luffy fos anomenat com a rei dels pirates, va passar una catastrofe, una exploció mundial, va fer que la mojoria de gent moris, i totes les illes es separesin, es cambiesin de lloc...; menys la red line, que continua essen al mateix lloc que sempre. Uns 50 anys despres de la exploció mundial, es quan passa la meva historia, un nen anomenat Haruto, se li posa al cap ser el nou rei dels pirates.

    I la meva proposta es: si vols, tu que tens tantes pagines web, o en aquesta mateix, si volies penjar el meu mini llibre, no sera a la primer web que està penjada, a una altre web de One Piece, també m'han deixat penjarle avui mateix, Dissabte 1 d'octobre del 2011, aixi, si jo cada dissabte et passes els nous capitols que vaigi treient, els podries penjar aquí, igual que faig amb un noi de l'altre pagina que ja te dit.
    En cas de que em deixis, ja em diras alguna cosa, i si no, a part que vull que mo diguis, em fare una pagina web per anals penjant!!!!

    Si algú, apart d'en Sergi llegeix aquest missatge i està interesat en seguir el mini llibre, que tambe deixi un missatge!!!!!

    Gracies!!!!!!!

    Albert.

    ResponElimina
  9. A per cert, el mini llibre es diu:
    THE OWLS
    o tambe anomenat per l'altre pagina web que hos he dit abans:
    One Piece 2, THE OWLS


    Espero la teva resposta Sergi!

    Gracies!!!!

    Albert.

    ResponElimina
  10. Hola a tots, per començar, molt bon blog, enhorabona :)
    Després voldria comunicar una cosa, que he creat un fòrum de One Piece en català i he pensat que per aquí podria haver-hi algú interessat en registrar-s'hi. Posaria el link, però crec que seria spam, preferiria saber primer si tinc el permís d'en Sergi.

    PD:Albert C, a mi també m'agradaria seguir el teu minillibre

    ResponElimina
  11. Holmes, jo encantat de "negociar amb tu, quan vulguis em pases el teu forum, i contactem

    Ja parlarem....

    ResponElimina
  12. Per cert, per contactar amb mi, et donc el correu de la meva editorial:
    editorialherrete@hotmail.com

    Gracies!

    ResponElimina
  13. Ja t'he enviat un missatge en aquest correu (hi trobaràs la direcció del fòrum), esperarte la teva resposta.

    Fins una altra!

    ResponElimina
  14. Me encanta esta serie, ahora la estan haciendo en boing y segun han dicho tienen pensando traducir hasta el capitulo 500.

    ResponElimina
  15. Jo vull saber quan faran a partir del capitol 405 en català

    ResponElimina
  16. Bona nit, suposu que algu u pot aver comentar abans que jo, pero se sap si a TV3-3XL continuaran la serie i seguiran la istoria despres de la separacio de la banda i es podra veure l'entrada a ImpelDown, la Gran Guerra, el retrobament despres de 2 añs, etc etc?¿?¿
    Merci per la info
    i esta mol wapo el blog, l'e descobert avui :P

    ResponElimina